آموزش اکستنشن مو > مژه

مرکز تخصصی خدمات اکستنشن مو /اکستنشن مژه0912.700.9256/ آموزش تخصصی اکستنشن مو و بافت مو/کاشت مژه

آموزش اکستنشن مو > مژه

مرکز تخصصی خدمات اکستنشن مو /اکستنشن مژه0912.700.9256/ آموزش تخصصی اکستنشن مو و بافت مو/کاشت مژه

برگزاری دوره های حرفه ای آموزش اکستنشن مو

برگزاری دوره های حرفه ای آموزش اکستنشن مو : 

۱- آشنایی با انواع موها 

۲- آشنایی با انواع اکستنشن

۳- آشنایی با ابزالات آموزشی اکستنشن مو

۴- آشنایی با مراحل انجام کار

۵- ایرادگیری و تذکر نکات مهم آموزشی 

برای آموزش حرفه ای اکستنشن مو و مژه با ما تماس بگیرید.

دوستانی که تمایل به یادگیری حرفه ای هستند تقاضا می شود که در جهت پرداخت هزینه چونه نزنند تا ما بتوانیم بهترین خدمات آموزش اکستنشن مو و همچنین خدمات اموزش اکستنشن مزه را ارابه دهیم.

با ما بهترین آموزشها را کسب کنید.

 

اکستنشن حرفه ای مو :

اکستنشن مو چهل سال است که در دنبا مد شده و تقریباً ‌ده سالی می شود که در کشورمان نیز رواج پیدا کرده است. اگر می خواهید موهای تان را اکستنشن کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید و همچنین آشنایی کامل با این عمل داشته باشید حتی می توانید رنگ این موهای اضافی را طوری انتخاب کنید تا به عنوان مش و هایلایت میان موهای تان قرار گیرد و به زیبایی بیشتر موهایتان کمک کند.
اکستنشن مو

اکستنشن کردن مو چیست؟
زباد کردن طول و حجم مو با کمک گرفتن از موی طبیعی یا مصنوعی که به صورت خارجی
به موها وصل می شوند را «اکستنشن مو» می گویند.
دوستانی که تمایل دارند در دوره های آموزش تخصصی اکستنشن مو بصورت حرفه ای و خوب ثبت نام کنند خواهشا برای قیمت ثبتنام اموزش اکستنشن مو بصورت حرفه ای چونه نزنند. تا بهترین خدمات آموزش اکستنشن شامل حالشان شود.

آموزش اکستنشن مو, آموزش حرفه ای اکستنشن مو, اکستنشن, اکستنشن خوب, اکستنشن مو

آرایشگاه و سالن خوب اکستنشن مو و مژه:

بهترین آرایشگاه ، ارایشگاهی است که علاوه بر امکانات تخصصی و حرفه ای دارای نیروهای اماده به کار تخصصی در هر زمینه را داشته باشد.

امروزه آرایش و زیبایی دارای متدهای نوین و تخصصی است که روز به روز رو به رشد است. بهترین آرایشگر عروس ، بهترین آرایشگر کراتینه ، بهترین آرایشگر اکستنشن ، بهترین آرایشگر یافت مو وبهترین ناخن کار … داشتن همه اینها در یک آرایشگاه می تواند یک آرایشگاه را در نوع خود به بهترین تبدیل کند. مطمنا آرایشگاه زنانه ای که مشتریانش دایمی هستند در نوع خود می تواند بهترین باشد. آرایشگاه اکستنشن مو موژان هم درشیان تهران ، در راستای بهترین شدن تمام همیت خود را به کار برده است. تلاش ما رضایت شماست.

 

قیمت و هزینه اکستنشن مو بستگی به نوع اکستنشن( موی طبیعی یا مصنوعی) و میزان بلندی موی اکستنش شده دارد که پس از بازبینی موها تعیین می گردد.

 

اما حدود قیمت مابین شاخی ۵ هزار تا ۱۶ هزار تومان می باشد.

قیمت اکستنشن مژه هم بستگی به نوع مژه مصرفی است .قیمت مژه مصنوعی و کاشت مژه مصنوعی بالطبع ارزانتر از کاشت و اکستنشن مژه طبیعی است.

Tell: 0912.700.9256

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.